Uniemożliwić uruchomienie silnika, tak aby jednocześnie była możliwość kręcenia rozrusznikiem.
Zamontować przekładnię kierowniczą.
Usunąć płyn hydrauliczny, wyczyścić cały układ.
Zaśłepić otwór powrotny płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Końcówkę przewodu z wysokim ciśnieniem umieścić w pojemniku oraz uzupełnić płyn do maksymalnego dopuszczalnego poziomu.
Kręcić rozrusznikiem oraz dolewać płynu, dopóki nie zacznie z pompy wypływać czysty płyn.
Połączyć przewód wysokiego ciśnienia z przekładnią oraz uzupełnić płyn do maksymalnego dopuszczalnego poziomu.
Podłączyć przewód powrotny z jednej strony do przekładni a z drugiej umieścić w pojemniku.
Kręcić rozrusznikiem i jednocześnie obracać delikatnie kierownicą w obie strony, unikając skrajnych punktów. Na bieżąco uzupełniać poziom płynu do momentu pokazania się świeżego płynu w przewodzie powrotnym.
Podłączyć przewód, uzupełnić poziom płynu oraz odpowietrzyć układ.